جدیت در کار از مؤلفه های جشنواره مالک اشتر است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه جدیت در کار همراه با استفاده از روش های نوین جهت اجرای برنامه ها از مؤلفه های جشنواره مالک اشتر است، گفت: مدیریت خوب در سازمان موجب پیشرفت مدنظر در جشنواره مالک اشتر است.

به گزارش ایکنا از کردستان، امان الله گشتاسبی، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان امروز، یکم آبان در مراسم هفتمین جشنواره مالک اشتر ناحیه سنندج گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه پیش روندگی و پیش برندگی انقلاب اسلامی ایران پیشتاز است.

وی افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس تمامی اقشار مختلف مردم از رده های سنی پایین تا بالاترین رده سنی در برابر دشمن تا دندان مسلح بدون هیچ گونه تجهیزاتی آن چنانی وارد میدان رزم شدند و ایستادگی کردند و در پایان جنگ با تلاش فرماندهان و نیروهای بسیجی 100 تیپ عملیاتی داشتیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه وجود همکاری، هماهنگی و هم افزایی در تمام رده ها قطعاً نتیجه مثبت در راستای آن کار را به بار خواهد آورد، افزود: شرط کار صحیح و خروجی مناسب حرف و بیانی استفاده صحیح از قوه عاقله است.

وی با اشاره به اینکه جدیت در کار همراه با استفاده از روش های نوین جهت اجرای برنامه ها از مؤلفه های جشنواره مالک اشتر است، اظهار کرد: مدیریت خوب در سازمان موجب پیشرفت مدنظر در جشنواره مالک اشتر است.

سردار گشتاسبی با تأکید بر اینکه طرح اشراف مانند ریسمان است و نمی گذارد آجر و خشت فرو بریزید، افزود: معرفی الگوهای برتر در زمینه های مختلف در بسیج موجب پیشرفت و تعالی اقدامات ارزنده بسیج و سپاه است.

وی روحیه دینی و معنوی را از دلایل ارتقای وضعیت نیروی انسانی برشمرد و اظهار کرد: جذب جوانان با نشاط و انگیزه از مهم ترین خروجی های برنامه پایگاه های مقاومت است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با تأکید بر اینکه هشت سال دفاع مقدس از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و نتیجه آن اصابت موشک به قلب تل آویو است.

انتهای پیام

نظرات

captcha